לשובע: הטכנולוגיה שעוזרת לחקלאים

ארי טננבוים No Comments on לשובע: הטכנולוגיה שעוזרת לחקלאים

איך עזרה של חברת טכנולוגיה למגדלות תירס בקניה יכול להשפיע על הצלחת שלנו? | מזג אוויר קיצוני פוגע ביבול ויכול לגרום לחוסר מזון – חברת סופלנט עוזרת לחקלאים בפתרונות למניעת הרס ומצילה את היבול בשיטה פשוטה אך יעילה | כך זה עובד

צילום: סופלנט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנה נתון חדשותי לא מי-יודע-מה מעניין, אבל מבטיח בנתון הבא להשתפר: "החל מהבוקר ל-500 אלף נשים מגדלות תירס בקניה במחוזות בונגומה ובבוסיה, תהיה גישה לטכנולוגיית ההשקיה ללא חיישנים של סופלנט". כך בישרה הידיעה.

כפי שכתבתי. לא ידיעה מסעירה במיוחד. אפשר להמשיך בחיים.

אבל הנה נתון שכן מעניין, כפי שהתחייבתי, שמשנה את כל התמונה: "שינויי אקלים ומזג אוויר קיצוני מאיימים על חיי החקלאים הקטנים ופרנסתם. תקופות בצורת, גשמים בלתי צפויים וגלי חום מגבירים את הסיכון לתחום החקלאות". זה כבר נוגע לבטן שלנו, יש מקום לחשש.

מזג אוויר קיצוני,

אריאל שרפר

מה עושים כאשר תחום החלקאות הולך ונעלם עד כדי חשש שלא יהיה לנו מה לאכול חלילה?

או, טוב ששאלתם.

הפתרונות הקיימים יקרים מדי או לא מדויקים מספיק בכדי לעזור לאותם חקלאים להתמודד עם השינויים האקלימיים. למרבה הצער, הגידולים החקלאיים מאוד רגישים ואפילו מעט מזג אויר קיצוני עלול לחסל יבול שנתי. זה באמת נורא.

לחברת סופלנט יש פתרון: הטכנולוגיה החדשה נטולת החיישנים אוספת ומנתחת נתוני אקלים, צמחים והשקיה מקומיים כדי לסייע למגדלים להימנע מאובדן היבולים. זה עובד כך: החברה מספקת המלצות השקייה בעלות סמלית ונותנת לחקלאים הקנייתים הקטנים תחזיות מזג אוויר, התראות על כניסת צמחים לעקה והנחיות אגרונומיות נקודתיות מבוססות בינה מלאכותית המאפשרות לחקלאים להיות עמידים יותר בפני שינויי אקלים וכך עוזרת להם לשרוד שינויים במזג האוויר ולהציל את השדה.

שדה • אילוסטרציה

דייוויד יוז, מייסד PlantVillage, במסר מרגיע : "מאגר הנתונים הייחודי של סופלנט, מצעידים את החקלאים המתמודדים עם איום הבצורת צעד חשוב קדימה. הפיילוטים הראשונים שביצענו נחלו הצלחה ואנחנו מצפים לראות אספקה מהירה לחקלאים ותוצאות מעולות בקציר הקרוב". אפשר להיות רגועים. בבציר הקרוב יהיה יבול.

ככה – גם – על ידי פלאי הטכנולגויה הקב"ה דואג לנו ל"לחם לאכול ובגד ללבוש". במקרה שלנו, אנחנו ועוד עשרות מגדלות תירס בקניה – מודים לחברת סופלנט על הפתרונות החכמים שלהם. שליחים נאמנים לגרום לנו לברך על עוד ארוחה טובה שתעזור לנו בעבודת ה'.

שהכל נהיה בדברו.

 



0 תגובות